प्रकाश भाई शाह

  1. शाह वंश
  2. Home
  3. जयप्रकाश मल्ल
  4. 75 करोड़ सैलरी पानेवाले रिलायंस ग्रुप के वाईस चेयरमैन बन गए जैन मुनि
  5. जयप्रकाश मल्ल
  6. 75 करोड़ सैलरी पानेवाले रिलायंस ग्रुप के वाईस चेयरमैन बन गए जैन मुनि
  7. शाह वंश
  8. Home


Download: प्रकाश भाई शाह
Size: 49.14 MB

शाह वंश

शाह वंश देश पुर्ख्यौली थलो शाह वंशको दाबी अनुसार (बझांग र बाजुरा वरपर थलो मानिएको--> name=Hindu/> [ उपाधि शाह संस्थापक अन्तिम शासक हालको शिर्ष विघटन स्थापना १६औं शताब्दि विघटन २८ मे २००८ (२०६३ बैशाख) धर्म शाह वंश त्यस्तै उक्त वर्णन अनुसार चितौडगढका सूर्यावंशी राजा भट्टारक ऋषिराज राणाजीको ३३ औँ वंशका राजा भूपति राणाजीका [ यथार्थ यो हो, शाहका पुर्खा जयन खान नै शाह राजाको आदि पुर्खा हो खान्चा र मिन्चा खान शाहराजाका पुर्खा हुन । जयन खान अघि भारत तीर शाह वंशको पुर्खा निम्न प्रमाणले जोडिदैन जुन तल विस्तृतमा वर्णन सन्दर्भ सामग्री सहित गरिएको छ । पहिले नुवाकोट (स्याङ्जा) मा गएर राज्य गरेका कान्छा (मिचाखान) हुन् । उनिहरूका सन्तान कुलमण्डनले दिल्लीका बादशाहबाट 'शाह' पदवी पाएकाले उनको पालादेखि राजवंशले आफ्नो नामको पछाडी ‘शाह’ जोडेका थिए । शाहवंशीय राजाहरूले नेपालमा राजवंशको रूपमा आफूलाई स्थापित गर्ने कार्य मूलत: नेपालको गण्डक क्षेत्रमा गरे । कास्कीमा आफूलाई प्रभावकारी राजखानदानको रूपमा स्थापित गरिसकेपछि त्यसबाट अत्यन्तै प्रभावित बनेका लमजुंगेहरूले आफ्नो राज्यमा राजाको रिक्तता पूरा गर्न कास्कीका राजा कुलमण्डन शाहका छोरा हर्षबहादुर बुढा मगरको किरात वंश र मगरहरु भन्ने पुस्तकमा पनि ठकुरी र मगर विचमा भएको निकटता स्पष्टसँग उल्लेख गरेका छन् | यसै गरी हरेक मगर विद्वानहरु जस्तै एम.एस. थापा मगर, बमकुमारी बुढा मगर, वि.के. राना मगरको भनाइले पनि ठकुरीहरु र मगरको सम्बन्ध नजिक गराउँछ | एम.एस थापा मगरले राजदरवारको सुगुरको वली दिने चलन भएको बताउँछन र यो सत्य पनि थियो, बहादुर शाहले आफ्नी भाउजू राजेन्द्र लक्ष्मी शाहसँग उनको दाजु सिह प्रताप शाह मरे पछि विवाह प्रस्ताव राख्दा वाहुन र पण्डित वादले झाँगीसके...

Home

प्राचीन भारत का शिक्षा-दर्शन धर्म से ही प्रभावित था। शिक्षा का उद्देश्य धर्माचरण की वृत्ति जाग्रत करना था। शिक्षा, धर्म, अर्थ, काम और मोक्ष के लिए थी। इनका क्रमिक विकास ही शिक्षा का एकमात्र लक्ष्य था। धर्म का सर्वप्रथम स्थान था। धर्म से विपरीत होकर अर्थ लाभ करना मोक्ष प्राप्ति का मार्ग अवरुद्ध करना था। मोक्ष जीवन का सर्वोपरि लक्ष्य था और यही शिक्षा का भी अन्तिम लक्ष्य था। प्राचीन काल में जीवन-दर्शन ने शिक्षा के उद्देश्यों को निर्धारित किया था। जीवन की आध्यात्मिक पृष्ठभूमि का प्रभाव शिक्षा दर्शन पर भी पड़ा था। उस काल के शिक्षकों, ऋषियों आदि ने चित्त-वृत्ति-निरोध को शिक्षा का उद्देश्य माना था। शिक्षा का लक्ष्य यह भी था कि आध्यात्मिक मूल्यों का विकास हो। उस समय भौतिक सुविधाओं के विकास की ओर ध्यान देना किंचित भी आवश्यक नहीं था क्योंकि भूमि धन-धान्य से पूर्ण थी, भूमि पर जनसंख्या का भार नहीं था। किन्तु इसका यह भी अर्थ नहीं था कि लोकोपयोगी शिक्षा का अभाव था। प्रथमत: लोकोपयोगी शिक्षा परिवार में, परिवार के माध्यम से ही सम्पन्न हो जाती थी। वंश की परंपरायें थीं और ये परम्परायें पिता से पुत्र को हस्तान्तरित होती रहती थीं। व्यवसायों के क्षेत्र में प्रतियोगिता नहीं के बराबर थीं। सभी के लिए काम उपलब्ध था। सभी की आवश्यकताएँ पूर्ण हो जाती थी। आज इस व्यवस्था में थोड़ा परिवर्तन हुआ है अतः युग अनुकूल शिक्षा व्यवस्था करने की आवश्यकता हुई। • प्राचीन शिक्षा एवं वर्तमान शिक्षा में से विद्यापीठ के मुख्य लक्ष्य को पूर्ण करने हेतु आवश्यक समन्वय करके युगानुकुल भारतीय शिक्षा छात्रों को प्रदान करने हेतु गोतीर्थ विद्यापीठ की आवश्यकता हुई। • भारतीय शिक्षण मनुष्यों को अन्य के बारे में भी विचार करना सिखाता...

जयप्रकाश मल्ल

जयप्रकाश मल्लको तस्विर शासनकाल वि सं १७९२ - वि सं १८२५ पूर्वाधिकारी उत्तराधिकारी जन्म कान्तिपुर दरबार मृत्यु १८२६ ने.सं. ८९१ मार्ग वदि ७ रोज ६ जीवनसाथी सन्तान बाबु आमा कुमुदिनी रानी धर्म जयप्रकाश मल्ल नेपालको इतिहासमा आफ्ना पिता राजा जगज्जय मल्लका राजेन्द्रप्रकाश, जयप्रकाश राज्यप्रकाश, नरेन्द्रप्रकाश, चन्द्रप्रकाश छोराहरू मध्य माहिला छोराका रूपमा जन्मिएका जयप्रकाश मल्ल आफ्ना दाजुको राजेन्द्रप्रकाश अल्पायुमै निधन भएपछि मात्र युवराज घोषित भएका थिए। त्यही कारणले उनलाई उनकै कतिपय भारदारले समेत राजाका रूपमा स्वीकार गरेनन्। शासन काल तथा सङ्घर्ष [ ] राजा जगज्ज्य मल्लको वि सं १७९२ (नेपाल सम्वत् ८५५ फाल्गुन वदी ६ मा आन्तरिक संघर्ष [ ] उनी राजा हुने बित्तिकै राज्यमा आन्तरिक कलह सुरु भयो, भाइभारादार मा गुटबन्दी सुरु भयो । त्यसको कारण जयप्रकाश मल्ल माहिला हुनुले पनि हो तापनि उनका जेठा दाजुको मृत्यु भैसकेको थियो। उनले आफूलाई हटाएर भाइ राज्यप्रकाश मल्ललाई राजा बनाउन खोज्ने खस, जैसी, भँडेल, राजलवट माथी दगा गरे। यी कुल्याहाहरू सँग मिली मेरो राजगद्दीमा बस्न शत्रु भएपछि सानो देख्नु छैन भनी पिता जगज्जयको शुद्धशान्ती पनि नसकिदै भाइ राज्यप्रकाशलाई बन्धनमा राख्ने डरधाक देखाई धपाए। राज्यप्रकाश मल्ल दाजु सँग डराएर भाग्दा उता खस थरीहरूले "अब जयप्रकाश ले हामीलाई छोड्दैनन्" भनी यी राजाका अर्का भाइ नरेन्द्रप्रकाश मल्ललाई सम्झाई बुझाई देउपाटनमा राखेर त्यसपछि राजा जयप्रकाश मल्लले कान्तिपुरका सबै काजी प्रधानहरू जम्मा गरि ," अब मेरो कोही द्रोही छैनन्। अब तिमीहरूले मेरो भरसक सेवा गर। सेवा गरे अनुसार प्रसाद बक्सौला" भन्ने आज्ञा गरे। "मुख्य काजी बिना राजकाज हुन सक्दैन। लौ काजी होउ" भनेर एकदुई जनालाई भने पनि...

75 करोड़ सैलरी पानेवाले रिलायंस ग्रुप के वाईस चेयरमैन बन गए जैन मुनि

प्रकाशपुंज की तलाश में प्रकाश भाई अहमदाबाद । रिलायंस ग्रुप के वाईस चेयरमैन प्रकाश भाई शाह महावीर जयंती के दिन जैन मुनि गए। वे सालाना 75 करोड़ सैलरी पाते थे। रिलायंस समूह के थिंक टैंक माने जाते हैं । कुछ समय पहले कम्पनी के चीफ जेनरल मैनेजर थे। फिर पेट्रोलियम ग्रुप के वाईस प्रेसिडेंट बने। गुजरात के भरूच जिले के निवासी प्रकाश भाई देश के एक बड़े हस्ती हैं । उनके साथ जैन धारा के महाप्रस्थान में उनकी धर्मपत्नी नयनाबेन शाह भी शामिल हुई हैं। यह दुनिया..शोहरत …धन..दौलत सिर्फ मेला-उत्सव के लिए हैं। ज़िन्दगी में इस मेला के इतर भी बहुत कुछ हैं जो दिखता नहीं है। तन पर शुभ्र वस्त्र धारण कर प्रकाश भाई चौंधियाती दुनिया के स्याह अंधेरे में रौशनी की तलाश में निकल गए। प्रकाश भाई को अब प्रकाशपुंज ढूंढ़ने निकल पड़े

जयप्रकाश मल्ल

जयप्रकाश मल्लको तस्विर शासनकाल वि सं १७९२ - वि सं १८२५ पूर्वाधिकारी उत्तराधिकारी जन्म कान्तिपुर दरबार मृत्यु १८२६ ने.सं. ८९१ मार्ग वदि ७ रोज ६ जीवनसाथी सन्तान बाबु आमा कुमुदिनी रानी धर्म जयप्रकाश मल्ल नेपालको इतिहासमा आफ्ना पिता राजा जगज्जय मल्लका राजेन्द्रप्रकाश, जयप्रकाश राज्यप्रकाश, नरेन्द्रप्रकाश, चन्द्रप्रकाश छोराहरू मध्य माहिला छोराका रूपमा जन्मिएका जयप्रकाश मल्ल आफ्ना दाजुको राजेन्द्रप्रकाश अल्पायुमै निधन भएपछि मात्र युवराज घोषित भएका थिए। त्यही कारणले उनलाई उनकै कतिपय भारदारले समेत राजाका रूपमा स्वीकार गरेनन्। शासन काल तथा सङ्घर्ष [ ] राजा जगज्ज्य मल्लको वि सं १७९२ (नेपाल सम्वत् ८५५ फाल्गुन वदी ६ मा आन्तरिक संघर्ष [ ] उनी राजा हुने बित्तिकै राज्यमा आन्तरिक कलह सुरु भयो, भाइभारादार मा गुटबन्दी सुरु भयो । त्यसको कारण जयप्रकाश मल्ल माहिला हुनुले पनि हो तापनि उनका जेठा दाजुको मृत्यु भैसकेको थियो। उनले आफूलाई हटाएर भाइ राज्यप्रकाश मल्ललाई राजा बनाउन खोज्ने खस, जैसी, भँडेल, राजलवट माथी दगा गरे। यी कुल्याहाहरू सँग मिली मेरो राजगद्दीमा बस्न शत्रु भएपछि सानो देख्नु छैन भनी पिता जगज्जयको शुद्धशान्ती पनि नसकिदै भाइ राज्यप्रकाशलाई बन्धनमा राख्ने डरधाक देखाई धपाए। राज्यप्रकाश मल्ल दाजु सँग डराएर भाग्दा उता खस थरीहरूले "अब जयप्रकाश ले हामीलाई छोड्दैनन्" भनी यी राजाका अर्का भाइ नरेन्द्रप्रकाश मल्ललाई सम्झाई बुझाई देउपाटनमा राखेर त्यसपछि राजा जयप्रकाश मल्लले कान्तिपुरका सबै काजी प्रधानहरू जम्मा गरि ," अब मेरो कोही द्रोही छैनन्। अब तिमीहरूले मेरो भरसक सेवा गर। सेवा गरे अनुसार प्रसाद बक्सौला" भन्ने आज्ञा गरे। "मुख्य काजी बिना राजकाज हुन सक्दैन। लौ काजी होउ" भनेर एकदुई जनालाई भने पनि...

75 करोड़ सैलरी पानेवाले रिलायंस ग्रुप के वाईस चेयरमैन बन गए जैन मुनि

प्रकाशपुंज की तलाश में प्रकाश भाई अहमदाबाद । रिलायंस ग्रुप के वाईस चेयरमैन प्रकाश भाई शाह महावीर जयंती के दिन जैन मुनि गए। वे सालाना 75 करोड़ सैलरी पाते थे। रिलायंस समूह के थिंक टैंक माने जाते हैं । कुछ समय पहले कम्पनी के चीफ जेनरल मैनेजर थे। फिर पेट्रोलियम ग्रुप के वाईस प्रेसिडेंट बने। गुजरात के भरूच जिले के निवासी प्रकाश भाई देश के एक बड़े हस्ती हैं । उनके साथ जैन धारा के महाप्रस्थान में उनकी धर्मपत्नी नयनाबेन शाह भी शामिल हुई हैं। यह दुनिया..शोहरत …धन..दौलत सिर्फ मेला-उत्सव के लिए हैं। ज़िन्दगी में इस मेला के इतर भी बहुत कुछ हैं जो दिखता नहीं है। तन पर शुभ्र वस्त्र धारण कर प्रकाश भाई चौंधियाती दुनिया के स्याह अंधेरे में रौशनी की तलाश में निकल गए। प्रकाश भाई को अब प्रकाशपुंज ढूंढ़ने निकल पड़े

शाह वंश

शाह वंश देश पुर्ख्यौली थलो शाह वंशको दाबी अनुसार (बझांग र बाजुरा वरपर थलो मानिएको--> name=Hindu/> [ उपाधि शाह संस्थापक अन्तिम शासक हालको शिर्ष विघटन स्थापना १६औं शताब्दि विघटन २८ मे २००८ (२०६३ बैशाख) धर्म शाह वंश त्यस्तै उक्त वर्णन अनुसार चितौडगढका सूर्यावंशी राजा भट्टारक ऋषिराज राणाजीको ३३ औँ वंशका राजा भूपति राणाजीका [ यथार्थ यो हो, शाहका पुर्खा जयन खान नै शाह राजाको आदि पुर्खा हो खान्चा र मिन्चा खान शाहराजाका पुर्खा हुन । जयन खान अघि भारत तीर शाह वंशको पुर्खा निम्न प्रमाणले जोडिदैन जुन तल विस्तृतमा वर्णन सन्दर्भ सामग्री सहित गरिएको छ । पहिले नुवाकोट (स्याङ्जा) मा गएर राज्य गरेका कान्छा (मिचाखान) हुन् । उनिहरूका सन्तान कुलमण्डनले दिल्लीका बादशाहबाट 'शाह' पदवी पाएकाले उनको पालादेखि राजवंशले आफ्नो नामको पछाडी ‘शाह’ जोडेका थिए । शाहवंशीय राजाहरूले नेपालमा राजवंशको रूपमा आफूलाई स्थापित गर्ने कार्य मूलत: नेपालको गण्डक क्षेत्रमा गरे । कास्कीमा आफूलाई प्रभावकारी राजखानदानको रूपमा स्थापित गरिसकेपछि त्यसबाट अत्यन्तै प्रभावित बनेका लमजुंगेहरूले आफ्नो राज्यमा राजाको रिक्तता पूरा गर्न कास्कीका राजा कुलमण्डन शाहका छोरा हर्षबहादुर बुढा मगरको किरात वंश र मगरहरु भन्ने पुस्तकमा पनि ठकुरी र मगर विचमा भएको निकटता स्पष्टसँग उल्लेख गरेका छन् | यसै गरी हरेक मगर विद्वानहरु जस्तै एम.एस. थापा मगर, बमकुमारी बुढा मगर, वि.के. राना मगरको भनाइले पनि ठकुरीहरु र मगरको सम्बन्ध नजिक गराउँछ | एम.एस थापा मगरले राजदरवारको सुगुरको वली दिने चलन भएको बताउँछन र यो सत्य पनि थियो, बहादुर शाहले आफ्नी भाउजू राजेन्द्र लक्ष्मी शाहसँग उनको दाजु सिह प्रताप शाह मरे पछि विवाह प्रस्ताव राख्दा वाहुन र पण्डित वादले झाँगीसके...

Home

प्राचीन भारत का शिक्षा-दर्शन धर्म से ही प्रभावित था। शिक्षा का उद्देश्य धर्माचरण की वृत्ति जाग्रत करना था। शिक्षा, धर्म, अर्थ, काम और मोक्ष के लिए थी। इनका क्रमिक विकास ही शिक्षा का एकमात्र लक्ष्य था। धर्म का सर्वप्रथम स्थान था। धर्म से विपरीत होकर अर्थ लाभ करना मोक्ष प्राप्ति का मार्ग अवरुद्ध करना था। मोक्ष जीवन का सर्वोपरि लक्ष्य था और यही शिक्षा का भी अन्तिम लक्ष्य था। प्राचीन काल में जीवन-दर्शन ने शिक्षा के उद्देश्यों को निर्धारित किया था। जीवन की आध्यात्मिक पृष्ठभूमि का प्रभाव शिक्षा दर्शन पर भी पड़ा था। उस काल के शिक्षकों, ऋषियों आदि ने चित्त-वृत्ति-निरोध को शिक्षा का उद्देश्य माना था। शिक्षा का लक्ष्य यह भी था कि आध्यात्मिक मूल्यों का विकास हो। उस समय भौतिक सुविधाओं के विकास की ओर ध्यान देना किंचित भी आवश्यक नहीं था क्योंकि भूमि धन-धान्य से पूर्ण थी, भूमि पर जनसंख्या का भार नहीं था। किन्तु इसका यह भी अर्थ नहीं था कि लोकोपयोगी शिक्षा का अभाव था। प्रथमत: लोकोपयोगी शिक्षा परिवार में, परिवार के माध्यम से ही सम्पन्न हो जाती थी। वंश की परंपरायें थीं और ये परम्परायें पिता से पुत्र को हस्तान्तरित होती रहती थीं। व्यवसायों के क्षेत्र में प्रतियोगिता नहीं के बराबर थीं। सभी के लिए काम उपलब्ध था। सभी की आवश्यकताएँ पूर्ण हो जाती थी। आज इस व्यवस्था में थोड़ा परिवर्तन हुआ है अतः युग अनुकूल शिक्षा व्यवस्था करने की आवश्यकता हुई। • प्राचीन शिक्षा एवं वर्तमान शिक्षा में से विद्यापीठ के मुख्य लक्ष्य को पूर्ण करने हेतु आवश्यक समन्वय करके युगानुकुल भारतीय शिक्षा छात्रों को प्रदान करने हेतु गोतीर्थ विद्यापीठ की आवश्यकता हुई। • भारतीय शिक्षण मनुष्यों को अन्य के बारे में भी विचार करना सिखाता...